Pomocník
![]() |
![]() |
Kontaktujte linku podporyKontaktovať linku podpory môžete:
|
Začíname
- Prihlásenie sa
- Ovládacie prvky systému ReFIS, prehľad ovládania systému ReFIS a umiestnenie ovládacích prvkov, vysvetlenie základných prvkov používateľského rozhrania
- Čo musí byť nadefinované v systéme, zoznam základných informácií ktoré musia byť v systéme aby sa mohol využívať
- Začíname pre: vedúcich projektov, finančných riaditeľov a pracovníkov
Modul „Doklady“
Modul „Doklady“ obsahuje elektronickú verziu dokladov s možnosťou priložiť oskenovanú prílohu:
- faktúr, predfaktúr a dobropisov,
- objednávok, zmlúv, žiadaniek
- preberacích protokolov, dodacích listov, príjemiek, výdajok a prevodiek,
- daňových dokladov k platbe (napríklad k prijatej), výpisov z bankových účtov, pokladničných dokladov,
- výplatných pásiek, pracovných inštrukcií atď.
Doklady môžu byť vzájomne previazané, napríklad prijatá objednávka môže byť prepojená s vydanou faktúrou.
Podporuje schvaľovací proces vo firme, nahrádza pomalý papierový obeh dokladu
- možnosť definovať automatický tok dokumentov (poradie, kto schvaľuje)
- možnosť zapnúť zastupovanie (napríklad počas dovolenky)
Ďalej modul podporuje prácu podateľne, teda príjem a spracovanie prijatých dokladov (nespracované doklady). Súčasťou sú aj široké možnosti automatizácie pri spracovaní dokladov, napríklad pomocou definovaných pravidiel.
Modul „Plánovanie peňazí“
- poskytuje podklady pre plánovanie peňazí na prevádzku firmy, nečakané udalosti, na konkrétne zákazky, atď
- poskytuje údaje o plnení plánu
Modul „Riadenie toku peňazí“
Tento modul umožňuje:
- prehľadné riadenie cash-flow po dňoch alebo týždňoch, v reálnom čase
- všetky pohľadávky a záväzky, vybrané pohľadávky a záväzky, napríklad pre konkrétny organizačný útvar, pohľadávky konkrétneho dodávateľa, pohľadávky a záväzky pred splatnosťou, po splatnosti podľa doby po splatnosti atď.
- platby za pohľadávky a záväzky.
- automatická fakturácia.
Modul „Fakturácia“
Tento modul umožňuje:
- Automaticky vystavovať predfaktúry a faktúry na základe zmlúv pomocou nástroja „Čo treba fakturovať“.
- Automaticky vystavovať upomienky na predfaktúr a faktúr pomocou nástroja „Komu poslať upomienku“.
V rámci fakturácie je možné pohodlne faktúry poslať e-mailom alebo poštou (operácia „Odoslať doklady“).
Modul „Platby“
Modul „Platby“ poskytuje údaje o:
- priebežných a konečných skutočných príjmoch a výdajoch na konkrétne zákazky v detailnom členení, ďalej o ziskovosti zákazky, zákazníkov, subdodávateľov, obchodných zástupcov atď.
- Zostavy „Stav peňazí vo firme k danému momentu“ a „Vklad/Výber: Prehľad za všetky osoby k danému momentu“ poskytujú:
- údaje o pôžičkách, úveroch, ich stave a splácaní
- údaje o tom, koľko peňazí, v akej mene je v danom momente k dispozícii a kde sú uložené, aká je ich celková hodnota v EUR alebo v inej mene
- údaje o tom, kde alebo u koho sa nachádzajú firemné peniaze, vrátane poskytnutých záloh zamestnancom, výberov z bankových účtov alebo stavu pokladní
Platby systém môže pri importe automaticky párovať s pohľadávkami/záväzkami (napríklad z faktúr) alebo s budúcimi čiastkami (napríklad plánované splátky za lízing zo zmluvy). V prípade, že sa nepodarí identifikovať platby, je možné tieto dopárovať manuálne. Identické záznamy je možné vzájomne prepojiť.
Platby je možné automaticky importovať z banky.
Modul „Sklad“
Modul „Sklad“ obsahuje umožňuje elektronické vedenie skladu a dáva odpoveď na otázku, kde alebo u koho sa nachádza koľko objektov/tovaru. Je možné použiť:
- Produkty
- Objekty/tovar a ich pohyby
- Doklady príjemka, výdajka a prevodka,
Správa a administrácia systému
- Používatelia, ich práva a pozície
- Spôsoby platby
- Typy osôb
- Číselné rady
- Šablóny dokladov
- Importy
- Import používateľov z LDAP a Microsoft Entra ID
- Import výpisu z účtu
- Technické informácie